Saturday 31 August 2013

My beloved Ursa

Unfortunately Ursa passed away one day before my birthday. We guess she was 14 years old because she was a street dog and I don't want to think about her in her last year of life because she was not in a good shape. I remember the day when I first met her, she was afraid of men and living in the street. I started to feed her and gradually we started our relationship. She was the sweetest dog that I've ever seen. I've tried to draw her twice, felt a bit difficult because of her hair colour that is difficult to reproduce.
R.I.P. Ursa, you will be always in our memories and hearts!
Infelizmente a Ursa faleceu um dia antes do meu aniversário. Nós achamos que ela tinha 14 anos porque pegamos la da rua e eu nao quero lembrar dela no seu ultimo ano de vida, pois ela já nao estava tao bem. Eu me lembro do dia que nós nos encontramos, ela tinha medo de homens e vivia na rua. Eu comecei a alimentar ela e gradualmente comecamos nossa relacao. Ela era a cachorra mais doce que já conheci. Eu tentei desenhar ela 2 vezes e achei um pouco difícil por causa da coloracao do pelo dela que e difícil de reproduzir.
Descanse em paz Ursa, voce estara sempre na nossa memória e nos nossos coracoes!



No comments:

Post a Comment